söndag 17 maj 2009

Halvårs dag!

Idag säger vi grattis till ingen mindre än MIG!!! Jo för idag är jag hela 6månader eller ett halvår om man hellre vill säga så! För mig är det sak samma :) Tänk att jag låg i mammas mage för ett halvår sedan och skulle snart ploppa ut som näst sista valp av 11 totalt. Och här är jag nu! Förmiddagen har spenderats i garaget med husse och eftermiddagen hos mormor&morfar. Sedan åkte vi till husses och mattes kompsiar och tittade på deras lilla människovalp! En liten Emilia. Söt som socker och luktade riktigt gott! Nosade på hennes tjusiga nalle phu skor.

När vi kom hem så blev det dags för min present! Ett färskt märgben! Toppen gott!

Tänkte även bjuda på en bild på min brorsa Buster! Han var först och störst av oss och han har fortsatt vuxit ifrån oss. Fick ett kort förra veckan och då vägde han hela 44,8kg! Jag ligger på stadiga 36kg. Han är jätte fin och förhoppningsvis så ska vi träffas i juni! Så en bild på syrran Queenie som bor granne med mamma Isolde. Vet inte hur mkt hon väger men söt som socker!


Buster

Queenie

Imorgon ska jag med matte till jobbet ett par timmar och sen bjuder vi på lite envisa bilder från min sida, enligt matte. Hon vill visa en annan sida av mig. Vet inte alls vad hon pratar om!

7 kommentarer:

  1. grattis ruff på halvårsdagen ..sååååååå gottd et där benet såg ut du är en lykoskille du.. inte illa å få så gooooda presenter.. japp vi håller med dej.. söt socm socker är hon syrran din.. å brosan såg så fin ut han oxå på fotot så kul att ni ev ska träffas i sommar.. nu ska vi sussa hoppas du nu sover gott efter dne här fina å njutfula halvårsdagen ..tjingeling.. nospussar å kramar från oss båda..snobben å benzon

    SvaraRadera
  2. Grattis Ruff!!! Stora killen nu, men jösses så stor din brorsa är, tänk att det kan skilja så mycket..

    Kramar från Borås

    SvaraRadera
  3. GRATTIS SUPER SÖTA BÄSTIS

    SvaraRadera
  4. Brorsan Buster18 maj 2009 kl. 18:11

    Hej Brorsan !
    Tänk att jag fick ett märgben jag med, jag tog med mitt ut i trädgården och smaskade under en buske nästan hela dagen. Vad kul att få vara med på din sida så alla kan se vad lika vi är !
    Hopp & lek ifrån Buster med matte!

    SvaraRadera
  5. men vad duktig du är ..
    Och vad fina o lika ni är syskonen

    lycka till med operationen vännen hoppas det blir bra..säg till matte att träna apoort så du kan livrädda sen

    SvaraRadera
  6. Åh, så gott det såg ut när du slickade på märgbenet! Mummss!! Tänk vad orättvist, jag har då aldrig fått ett märgben! Får skälla på matte...

    /Nemo

    SvaraRadera
  7. Saga och jag har precis tittat på när Ruff äter märgben.. Saga sa vov vov och visade tungan och sa namnam.. haha =)/Lovisa

    SvaraRadera