fredag 22 maj 2009

En dag i stillhet

Jo visst går det att vara stilla men det är inte lätt säger matte. Inne går det bra, men så fort jag kommer ut på gräset finns de så mycket att göra. Och jag blir ju så glad så jag försöker hoppa och studsa. Inte lätt när grannen har tagit ut sina kaniner! Ville ju sååå gärna hälsa på dem men icke sa nicke(matte). Fick sitta några meter bort och kika lite. Skällde givetvis några gånger så de skulle se att jag var där.



Oj vilka söta!

ja hej på dig du!



Lite regn har det varit idag så har mest varit inne. Imorgon blir det bättre väder så då ska jag ligga ute medan husse jobbar med bilen. Sen kommer Aldo på besök men han vill aldrig leka med mig. Men lite sällskap får jag. Matte ska åka med faster till Österbybruk och titta på när hon ställer ut Razzel. Nästa år får vi åka dit tillsammans.

Men de tycker redan att jag är mycket bättre i benet. Jag reser mig fortare och ör lite smidigare. Kan vara för tabletterna jag äter men jag tror nog att det har gett resultat! Nu på kvällen har m&h varit hos faster och grillat men jag fick stanna hos farmor och vila. Men jag har roat mig utan dem med märgben och kartong!


mumsa ben i sängen är inte helt fel. Lämnade fina blöta dregelmärken.
Ser lite galen ut, men de är nog kamerans fel :)

2 kommentarer:

  1. Va bra att det redan märks en förbättring, du ska se att du snart springer o hoppar igen!
    Ha nu en riktigt skön helg!

    SvaraRadera
  2. hej ruff såååååå bra att du är så pass piggelin efter det du varit emd om..du rä såå duktig rgabben.. men håll dej stilla nu så du blir helt frisk.. ta det avckert du hinner busa med kaniner framöver lovar dej det.. krma å nospuss å krya på dej nu vännen.. // benzon å snobben

    SvaraRadera