söndag 15 februari 2009

Alla hjärtans dag

Oj vad dålig jag är på att uppdatera! Förlåt förlåt! Vad har jag haft för mig då? Jo i fredags så åkte vi ut till Östhammar och hälsade på som vanligt. Ingen valpkurs denna helg för faster skulle på kurs. Men tillbringade kvällarna där så jag fick busa med Razzel och Aldo. Blev jätte glad när vi kom dit och jag hörde fasters röst, sprang som bara den upp och hälsade. Just det! Så var vi äntligen och köpte en hundbur till mig. Så nu kan jag resa tryggt, även fast de är lite tråkigt att inte få åka där fram med husse och matte.


tjusiga rosor


sönder sliten påse


Jobb i garaget

På lördagen så började dagen med att både matte och jag fick presenter av husse. Fina blommor fick matte och jag fick en papperpåse och en påse grisöron! De är kärlek det! fick vi följa med farmor till hennes man ute på landet. Husse skulle fixa med lite grejer till bilen så vi var mest i garaget. Fick hjälpa till lite grann men blev rätt trött så jag somna. Men vet ni vad! Ute i ett rum så fanns de underliga djur! Eller ja.. det var fåglar men inga som jag tidigare har sett. Fick inte gå fram och hälsa men vet inte om jag ville det heller. De såg lite luriga ut. På kvällen hade husse och fasters kille Niclas hade lagat middag till matte och faster. Jätte gott luktade det men inte fick jag smaka. Oxfilé med potatisgratäng och en jätte god förätt med räkor,avokado och sockerärtor på rostat bröd.


Idag har vi varit hos mormor&morfar och hälsat på och moster Josefine var hemma. Jätte kul att äntligen få träffa henne också. Var där nästan hela dagen innan vi åkte hem till Väsby igen. Nu har matte och jag tittat på Mia&Klara, de är roliga de två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar