söndag 1 februari 2009

En "ta igen sig"dag

Riktigt trött idag, har nästan bara sovit. Men det är väl så efter ett par dagar på resande fot. Har ju så mycket för mig. Ska snart åka över till husses farbror och faster och hälsa på. Förhoppnigvis är det några där som vill busa lite! Kanske en Snövit?

I förmiddags när matte släppade ut mig på kissrunda så hände en liten olycka. Eller vet inte om jag ska kalla det olycka men jag var ju så trött så när jag kissade så flyttade jag ena benet på något konstigt sätt precis under strålen. Så där stod jag med nerkissad tass. Så matte fick bära in mig och sätta mig i badkaret och skölja av tassen. Tokigt det kan bli!

1 kommentar:

  1. Men Ruff, när man är trött har man inte alltid kontroll...kan hända även den bäste!! Ha en skön söndag kväll! Kramar

    SvaraRadera