torsdag 19 februari 2009

Hemma igen!

hejsan hoppsan! Nu är jag hemma igen! Är precis som de säger, borta bra men hemma bäst! Men visst har jag haft det trevligt uppe i Gävle. Vad har jag hunnit med då? Jo igår morse åkte matte och lämnade mig hemma hos hennes kompis Anna. En väldigt snäll extra matte! Matte trodde att jag skulle sova nästan hela tiden, men de va ju så mycket nytt att utforska så det gick inte för sig. Lagom till lunch kom matte och hämta mig, så åkte vi upp till högskolan. Där väntade 10 tjejer på att få träffa mig! Herre gud! Värsta casanovan! Sen kom morbror och vi åkte hem till honom och vilade medan matte hade sin sista lektion. Så fort hon kom hem var det till att åka hem till mattes vän Annastina och träffa några till tjejer. Fanns många roliga leksaker att tugga på där för Annastina har en liten flicka. Matte fick smaka på en jätte god semla men hon var så glupsk så det blev inget över till mig! Taskigt! Sen var det till att åka hem till morbror och sova!


Idag har jag bara varit hos morbror, vi har sovit, tittat på tv och lekt i snön medan matte var i skolan och hade matteprov. Sen var det dags för att resa hem. Fick middag lagom tills vi skulle åka så då Zznarkade jag hela vägen hem. Och vem tror ni väntade här hemma om inte HUSSE! Wiehooo! Har pussats och kramats massa nu! Tråkigt att vara ifrån varandra. Imorgon är matte ledig hela dagen så vi ska nog åka till skogen och gå lite. Sen blir det färd mot Östhammar och valpkurs i helgen och självklart bus med Razzel!


Foto som Anna har tagit när jag var hos henne.

3 kommentarer:

  1. Till Labbe: Oj ja 63kg vill man inte gärna ha på tårna kanske :) Matte tycker jag är tung nu, väger väl runt 20kg. Fast min matte är klen. Orkar knappt lyfta upp mig till bilburen.

    SvaraRadera
  2. Du kommer att bli en resvan jycke du...
    Fler bra gömställen kommer att bli din päls, du kan smuggla in halva skogen, ingen kommer att märka nåt! (det är matte som kommer ihåg hur det var) Vi är också lediga hela dagen idag, sköööönt! Ha ed bra dag! Kramen

    SvaraRadera
  3. Hej Ruff!

    Min matte år oxå klen hon orkade bara bära mig till jag vägde 25kg. Sen fick jag gå själv! Och vi bor på andra våningen.
    Jag önskar er en trevlig helg!!!!
    Kram Labbe

    SvaraRadera