måndag 9 februari 2009

Besök hos veterinären

Idag har jag hela 12 veckor! Så vi åkte ner på drop-in till Väsby veterinärmottagning. Medan vi väntade så passade vi på att väga mig. Nu hade jag nyligen ätit och inte hunnit uträtta nr2 men gjorde det så fort vi kom därifrån. Nåväl, vågen stannade på hela 17,8kg! Värsta björnen man är! Och som vanligt fick jag mycket uppmärksamhet av alla möjliga konstiga typer, men det gillar jag :) Fick komma in till sköterskan väldigt fort och hon kelade lite med mig. Sen lyfte husse upp mig på bordet och sköterskan tog tag i nacken på mig och vips så var det klart! Kände inget! Så fick jag godis och beröm för... ja inget? Va väl inte så farlig. Och matte som är så spruträdd svimmade inte. Hon hade fullt upp med och fota som vanligt!


17,8kg


Lite peppning av husse


Ett stadigt tag i nacken


Och sen var det nästan klart!

1 kommentar: