onsdag 11 februari 2009

i min tunnel

Idag tog matte fram den där röda tunneln som jag och husse lekte i för längesen. Har inte sett röken av den förrän idag för matte "kom på att den kan vi ju ta fram och leka med". Smart matte, snart är jag för stor och kommer väl att fastna i den. Men de va ju inte såå roligt som jag minns det. Va roligare att tugga på mattes kläder. Hon fick ett fint hål i tröjan :) Kan hon ta och köpa nya för det behöver hon. Nåväl, tillbaka till tunneln. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, som vanligt var ju kameran med och dokumentera allt. Lite klumpig tycker matte att jag är, men jag vill nog kalla det bekväm. Varför stå upp i tunneln när man kan ligga?


Bus i tunneln

3 kommentarer:

  1. Han växer otroligt fort!

    SvaraRadera
  2. Kulig tunnel du har...jag skulle förmodligen också helst bita i den...
    Såg inlägget före att husse köpt en ny bil...häftig! Snusnäsduk o ett par coola solbrillor, sen kan ni glida....Pussen på dej!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig vovve

    SvaraRadera