tisdag 3 februari 2009

Demolering


När jag vaknade imorse var jag väldigt leksugen och den ända som var vaken var fasters katt Ture, så då ville jag leka med honom men han var sur och bara fräste åt mig, då kommer faster och säger åt mig, precis som det var mitt fel att han är sur?!
När faster sedan gick och duschade tänkte jag att om jag hämtar Tures saker så kanske han vill leka lite så jag hämtade hans klösbräda, men den höll ju inte alls för att leka med som ni ser.
När faster äntligen kom ut från duschen hade jag somnat för länge sen...

Senare på dagen åkte åkte vi lite bil, jag, Aldo och Razzel, skulle tydligen väga oss.
Siffrona på vågen visade 15,4kg för mig, 44,4 kg för Aldo och Razzel han vann för han vägde 45,9kg, men jag kommer nog snart ikapp honom.

Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Undrar om det finns någon i hela världen som inte vill gosa med den magen???

    SvaraRadera
  2. Ååå, Ruff...dom där katterna verkar va' nåt för sej....Lite sura o otrevliga liksom! Du kommer nog att bli en tungviktare när du blir stor! Ha en riktigt bra dag!!

    SvaraRadera