tisdag 17 februari 2009

Se tokig ut och tass-och försiktigträning

Halloj! Nu är tassen bra igen. Kan stödja o göra mina trix. Fast självklart blir det till att ta det lite lugnare. Nu på kvällen när vi var ute så träffa vi en cocker kille. Vilken lekkompis! Vi brottades och kramades! Synd bara att de inte skulle åt samma håll som oss. Men vi ses säkert en annan dag. Hittade även en liten tallgren som jag smusslade in. La den i min övriga hög med hittegods. Mattes sko, ormen, benet och pipen.


Så har vi tränat på att ta godis försiktigt. De påstår att jag hugger efter godiset, men som sagt, sitta där och vifta med godiset triggar ju bara en så det vattnas i munnen. Sen har jag myst med husse! Imorgon ska jag och matte åka upp till Gävle. Matte har skola så jag får va hos morbror. Ska bli roligt! Hoppas all snö är kvar!



Mmm min gren

Mys med husse

Ser lite tokig


Här tränar vi tass och sen att ta godis försiktigt utan att bita i alla fingrarna.

4 kommentarer:

  1. ajaj den där träningen såg inte ut att vara så skön

    SvaraRadera
  2. Ojoj, du måste vara försiktig med dina tassar, det är ju så tråkigt när man måste vila för att man har ont nånstans!
    Matte hälsar att hon har de där ramarna i själva kameran, det där med fotoprogram begriper hon inget alls av...
    Sov så gott , din goa bamsebjörn!

    SvaraRadera
  3. Vilken tur att det gick bra med tassen!
    De är ju bra att ha!
    Men varför får du ta hem dina fynd!
    Får ju aldrig jag göra, livet är orättvist!
    Fast du det är en tallgren du har ingen gran.

    SvaraRadera
  4. Jag har då aldrig lyckats smuggla med mig någon pinne in, vilken tur du har! Vad skönt att det är bättre i tassen!

    SvaraRadera