torsdag 26 februari 2009

Pinsam hund?

Idag var matte in på vovveforumet och kikade lite. Hon fann en riktig rolig tråd, nämligen en fråga som löd:
Det värsta din hund har gjort? Dags att bikta sig!
Det var över 100st som hade svarat och berättat vilka pinsamheter deras hundar har gjort. Allt från att rymma och skrämma slag på hundrädda människor till att kissa i grannens icakasse, bita sönder mobiler, äta upp löständer osv.

Jag har inte hunnit med så mycket ännu. Eller ja..
  • Hunnit bita sönder granngubbes matkasse.
  • Ätit en massa bajs
  • Idag snodde jag åt mig lite hundkex på djuraffären när matte inte var uppmärksam. Så det var hennes fel. Eller djuraffärens kanske, dumt att ha fullt med godislådor på golvet :) Matte betalade för de 3 kex jag roffa åt mig iaf.
  • Bitit sönder katten Ture's klösbräda.

Så kom igen nu! Vad har ni gjort för tokigheter!?

3 kommentarer:

  1. Min pappa och min lillebror var inne och åt på Max och våran lilla Max satt ki bilen och väntade, eftersom att han inte tyckte väntandet var så roligt så hoppade han ut ur bilen, (pappa hade lämnat ena rutan nere) och sprang in på Max och skällde för att hitta sina hussar. Min lillebror höll på att skämmas ihjäl, men mest för att pappa ropade på Max när de va inne på Max, fattar ni :) Thats my dog!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte hittat på så mycket hyss.
    Jag åt upp mattes lypsyl en gång, men det drabbade bara mig själv, blev väldigt risig i kistan.. Sen har jag rymt ett par gånger, hoppat över staket, men det höll på att ta en ände med förskräckelse, matte fick rusa ut i gatan och stoppa bilar, kanske inte så smart?!
    Jag får fundera ut lite roliga bus tror jag..
    Ha en go helg
    Stella

    SvaraRadera
  3. Inga så där döroliga hyss...jag har tuggat lite på mattan i köket, förstört dragkedjan i husses nya skor (då blev han inte glad)....näää, kommer inte på nåt mer!
    Ha en bra helg Ruffsituffs!

    SvaraRadera