måndag 2 februari 2009

Hemma hos faster

Nu har jag tjatat lite på faster för att hon skulle visa mig datorn.


Hon säger att det ibland är lite dåligt med tid, men vaddå man får väl ta sig tid tycker jag.


Jag har haft fullt upp kan man säga, när husse lämnat mig här blev det massor av bus med Razzel och Aldo, sen sa faster att vi måste skynda oss för vi skulle på hundkurs.


Whii tänkte jag, nu får jag lära mig massor igen som i lördags med matte. Men när vi kom fram tränade faster lite kontaktövning med mig och Razzel sen fick vi sitta och bara titta på alla andra hundarna... passivitet är bra om man kan sa faster. Vet inte om det var så roligt bara, tråkigt så jag somnade, på Razzel. Märkte sen att jag hade kunnat gå ut från det lilla huset eftersom faster lämnade dörren öppen men jag får komma ihåg det till nästa gång





Nu ska jag sticka iväg och leka med Razzel igen innan det är läggdags vi ses!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilken underbart fin blogg.
    Och vad duktig han är lille parveln!

    Är uppfödarens syster. Vi träffades vid ett tillfälle om jag inte minns fel?

    Jätteskoj att läsa om den lille (som kommer bli store *s*)

    //Nina

    SvaraRadera