måndag 9 februari 2009

Ett samtal från faster

Strålande väder har det ju varit idag så matte och jag passade på att va ute. Men det var blank is på flera ställen så benen halka omkring en hel del. Jobbigt för nu har jag fått lite ont i vänster framben. Hoppas de går över om nån dag. Så har jag även pratat med faster idag, fast jag förstod inte riktigt vart hon var. Men hon hördes klart och tydligt men jag kunde inte se henne! Väldigt frustrerande när man vill hälsa. Förstod efter en stund att rösten kom från en svart låda! Mysko! Blev lite ledsen när hon inte fanns där på riktigt så fick ge ifrån mig några ledsamma ylningar.



Paus i solen


6 kommentarer:

  1. Så söt han är då!

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Otroligt roligt. Och My gosh, så söt du är Ruff!

    SvaraRadera
  3. Du är en riktig liten goding Ruff!!

    SvaraRadera
  4. men så gudomligt gulligt! längtar tills vi träffas igen sötnos!

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Gud så roligt!

    SvaraRadera
  6. Matte fick nåt blött i ögonen, hon säger att det är för att du är så söt, "åsså" saknar hon sin gamla njuffe så mycket....Fast hon har mej! Jag tycker också att du är himla söt! Puss på dej och sov så gott!!!

    SvaraRadera