torsdag 12 februari 2009

Vovve.net

Halloj! Nu har matte och jag suttit och kikat lite på vovve.net i brist på annat. Läst lite på forumet och tittat på njuffebilder. Men det som förfärade både matte och mig var en rubrik som löd "Skulle ni ge er hund en "nära döden upplevelse"?" Vadå?! Vi tittade på varandra något förskräckta, vem kan ens skriva en sådan mening? Så läste vi inlägget där det stod:

Eller skulle ni "leja" någon som utförde det?Om det skulle rädda h*n från avlivning och er hund skulle bli "normal" igen?Låt säga att alla andra metoder redan har prövats utan resultat. Utom möjligen lobotomi och kastrering då. Skrivet av Trollet 2/10-09 vovve.net

Tycker att de där var väldigt konstigt. Jag vill då inte bli utsatt för någon döden upplevelse och inte matte heller för den delen.

2 kommentarer:

  1. Låter mycket skumt det där med nära döden upplevelse.
    Matte tänker inte g mej nån sån!

    SvaraRadera
  2. Det var det dummaste jag har hört på länge! Men det finns så mycket korkade saker som går runt i hundvärlden så hälften kunde vara nog! Vovve.net gör inte precis saken bättre!

    Önskar en trevlig helg! Tipsar om en tävling jag startat i min blogg där vinsten är en hundbok!

    Marie / http://hundblogg.bloggagratis.se/

    SvaraRadera