lördag 7 februari 2009

Kärt återseende!

Igår eftermiddag åkte farmor och jag ner till stationen i Östhammar och hämtade matte! Blev ett mycket kärt återseende med en massa pussar och kramar. Så hann vi bara komma hem och vem trilla in genom dörren då om inte husse! Ena stunden är ingen där och sen båda två! Kunde knappt bli bättre trodde jag men så klart hade jag fel. För vi åkte nästan direkt ner till faster och så fick jag träffa Razzel. Men bara för att faster hade hållt på och tvätta och snyggat till Razzel under hela dagen för han skulle ställas ut idag så fick jag knappt leka med honom! Faster sa nej tack till Ruffdregel i Razzels pälsen. Fick jaga katten en liten stund istället. Men ikväll ska vi banne mig leka!

Idag har vi varit hos mormor&morfar och hälsat på. Mormor har gått promenad med mig och det gick jätte bra. Imponerad över att jag är så duktig att gå i kopplet även och jag bet lite i hennes byxor. Så försökte jag busa upp morbror Mini men han var lite grinig. Men jag såg allt att han vifta lite på svansen. Sen hände det en väldigt konstig grej som jag knappt minns något av men matte har bildbevis så vi måste gå igenom det sen. Dumt nog har hon sladden till kameran hemma så ska se om faster har någon, så ni får se ikväll. Nu ska jag gå och lägga mig ute på altanen med min nya tuggsko!

1 kommentar:

  1. Skönt att de har kommit tillbaka till dej, din husse o matte!! Pussa på dom ordentligt! Här är det bara snö, blåsigt o kallt, jag vill helst bara vara inne o elda brasa!!!

    SvaraRadera