torsdag 26 februari 2009

Vågar du så vågar jag


Wow ska vi gå till lekparken idag!?
Men matte vad gör du där uppe? Barnen är ju där borta...


Vad är de för märklig sak?


Kolla på mig! Fyra ben!


Den där förbaskade kameran...jaja en bild får du väl ta då.´
Såå...får jag gå och leka nu!?

Men tror ni att jag fick det eller? Nej för barnen skrek så fort jag kom nära. Herregud, jag som är så snäll. Fick hälsa på några snälla mammor iaf. Sen gick vi därifrån och lekte med pinnar istället. Och hemvägen gick vi förbi GD Eddie , han var ute och busade lite på tomten. Fick inte noshälsa men vi pratade med varandra en liten stund. Vi tyckte båda att vädret var toppen och han skulle snart få gå på promenad han med.


Hej Eddie!

Måste gå nu men vi ses en annan dag!

1 kommentar:

  1. Men vad du är duktig på att posera....det kan inte jag....är inte stilla i många sek.
    Kul med en lekpark....jag tycker det är konstigt att barnen blev rädda för dej....en riktig gose-nalle...
    Sov gott!

    SvaraRadera