söndag 1 februari 2009

På besök hos Tarzan&Baltazar&Snövit

Som sagt var så åkte matte och jag över till Jill på besök och deras vovvar! Vi har inte lekt ihop alla fyra förut så det var jätte kul! Passade på att vara ute i snön och springa runt. Först var det lite tryckt stämning men de kom snabbt igång så var det full fart. Jag var nog mest intresserad av Snövit, antagligen för att hon är mindre och lättare att nafsa på.Tydligen tyckte hon att jag var jobbig. Men Tarzan som är äldst försökte jag få igång och efter en liten stund så tyckte han jag var lite festlig. De hade en stor studsmatta på tomten och där sprang jag under och gömde mig en stund, och sen när de minst anade det så dök jag upp från ingenstans och skällde och nafsa dem i pälsen.

1 kommentar:

  1. Åh lyllos dig som har en saccosäck, min gick konstigt nog sönder, när det var små små kulor i hela vardagsrummet så tog matte bort den :-( Den ligger numera i "lagningshögen" och med den farten min matte har så lär det ta tid innan jag får tillbaka den!
    Nu ska jag dra ut matte på en lunchpromenad, nosspuss på dig!

    SvaraRadera