lördag 31 januari 2009

Lite andra filmer!


Okej, har ju lovat att jag ska bjuda på lite filmer om vad jag har haft för mig de senaste dagarna!
första filmen är uppe i Våmhus. Faster har pratat om att spökåldern inträffat när valpen är mellan 7-10 månader. Undrar om den inte har kommit tidigare till mig. Iaf så är det faster som ni hör pratar i bakgrunden. Hon tycker att jag är lite klumpig. Men det var faktist otroligt mycket snö att pulsa omkring i! Andra filmen är tillsammans med Razzel. Som vanligt busar vi och jag börjar bli stark och få in riktiga bitattacker på honom.


Här är det bus med Razzel! Matte tycker jag låter skräckinjagande!


Har precis fått träffa Aldo för första gången.


Här visar faster så duktig Razzel är på Eller hur.

2 kommentarer:

  1. men vad duktig du är...och går på valpkurs oxå...duktiga du

    SvaraRadera
  2. fina filmer ni har kul och se.
    kul o träffa er igår Ruff e ju bara FÖR söööt.

    SvaraRadera