tisdag 27 januari 2009

Aj sa matte

Okej ännu en dag i snö och slask och så den där förbannade kameran. Börjar verkligen lessna nu. Men matte menar att det är kul sen när jag blir stor att titta så söt och ullig jag var som valp. Vet inte riktigt om jag köper de där. Nåväl så har vi varit ute på promenad och sen lekt med bollen jag fick av mormor. Träffade på grannen också så det blev lite kel med honom. Så pratade han om spöken. Något hus på gräsö som vi borde besöka. Hmm läskigt?

Sen sprang vi fram och tillbaka och sparkade på bollen nere i parken, och emellanåt bet jag i mattes byxor. Så ville matte gärna ta ett kort på oss tillsammans men de hade jag ingen lust med. När matte plocka fram kameran bet jag henne i kinden. Fick ett fint bitmärke kan jag tala om. Hon blev inte så glad men sa inte så mycket. Var bara att packa ihop sakerna och gå hem och tvätta bort blodet från kinden. Själv somna jag nästan direkt.


Hämtar bollen


Vilopaus


Fokuserad på bollen


Så måste man ju bära hem bollen

Ett litet minne från mig till matte

1 kommentar:

  1. men lilla Ruffen...inte får man bita matte sådär, då kan hon ju bli ledsen..aja baja..

    SvaraRadera