tisdag 27 januari 2009

Eftertraktad

Matte har blivit kontaktad av diverse företag som vill använda min fina nuna! Javisst vill jag det. All reklam är bra men att få sitta på det svenska myntet känns ju nästan överdrivet. Men men någon måste väl sitta på de där myntet och är väl mycket trevligare att se mig än kungen? Eller hur?!

Ni ska få se lite smakprover! Kommer säkerligen delta i fler :)


Det nya svenska myntet, ala Ruff


Vickan gillar mig


Inte alla som får sitta brevid en HM affisch!


Eller ha en tjusig bild på en mörk gata


Vet inte om de här kan kallas glamour, men men.

Detta är ett skämt från mig och matte, men det förstår ni säkert. hihi
Prova själva på http://photofunia.com/

2 kommentarer:

  1. Haha ja skulle lätt växla till mig en massa mynt om du va på bilden :)

    SvaraRadera