tisdag 20 januari 2009

Det bästa av två!

Vilken konstig snödag det har varit! I morse lagom med snö. Eftermiddagen var det mest slask. Kvällen är de plötsligt MASSOR av snö. Så hoppas den är kvar tills imorgon så matte och jag kan leka. Kul att fånga de där stora flingorna! Vet inte om vi har gjort så mycket idag? Mest tagit det lugnt, som sagt varit ute. Tittat på mina bilar :) vissa är stora, vissa är långa, vissa är högljuda och andra syns knappt.



Kommer det någon bil?


Kan tugga lite medan jag väntar


va? missa jag något?

Nåja det finns ju annat och roa sig med. T.ex. ligga i min mysiga lövhög!!! Ja matte tycker jag är lite smårolig som först plöjer med nosen genom snön för att i nästa sekund slänga mig i löven. Det finns ett ställe vid ett plank dit ALLA löv har blåst. Men kan man få det bästa av två årstider så är det bara att passa på.




Lyckas alltid få något i munnen!


Tittut!

2 kommentarer:

  1. Tur att du knäpper så många bilder så man får följa hur monstret växer

    SvaraRadera
  2. men så gosig du ser ut ..matte skulle kunna ha hur många som helst säger hon...så länge man är lite vill säga

    SvaraRadera