onsdag 14 januari 2009

Hur äter ni?

Har mestadels sovit denna eftermiddag men hunnit med en middag och bus med husse när han kom hem efter jobbet. Men han åkte iväg efter bara en timme, men lovade att vi skulle busa när han kom hem. Jag blev jätte ledsen och har legat framför dörren och väntat en stund. Fast jag har ju bättre saker för mig än att bara ligga och vänta.

Sen undrar matte hur alla ni andra vovvar därute äter? Hon tycker att jag äter på ett roligt vis. Fattar inte varför. Är det inte bra med variation?



Stående på hyllan


Liggande

Brukar oftast sitta och äta och ibland står jag. Men det är ytterst sällan. Och någon brådska, det har jag inte.

2 kommentarer:

  1. Alla sätt är bra,,utom dom dåliga...;)

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt vacker hund. Och gillar hans stil att äta =).

    SvaraRadera