lördag 24 januari 2009

Nya saker och bus!

Vilken bra dag det var igår! När husse kom hem från jobbet åka vi iväg till biblioteket för matte skulle låna böcker. Hundar fick inte följa med in så husse och jag fick stanna i bilen. Sen vidare mot djuraffären! Dumt nog glömde matte kameran annars hade ni fått sett på en massa roliga saker som fanns där. När matte och husse stod och diskuterade om de skulle köpa en 8kg säck eller en 15kg säck passade jag på att sno åt mig ett par talgbollar att tugga på. Inte så populärt när de upptäckte det men men. En 15kg säck och en stor låda att ha allt i blev det. Matte ska dekorera lådan sen när mina bilder från fotograferingen kommer. Sen blev det vägning mitt upp i allt! 12,85kg! Inte så illa va?! Vägde ju 11,4 i söndags! Fast de är ju inte säkert att de där vågarna funkar som de ska. Fick ju en och annan leksak innan vi åkte hem. En ny SUPER STOR knut och en egen sko! Får ju inte tugga på mattes och husses. Kunde inte bli bättre!


Jätte knuten



Min egna sko, som smakar så gott!


Matte och jag busar lite grann

5 kommentarer:

  1. Hittade hit från Molle.
    Du var verkligen söt.
    Så bra att du redan fått lära dej att handla i Grisöronaffären. Det är ett mycket trevigt ställe när man är hund. Tyvärr kommer du antagligen att upptäcka att människor ofta håller alldeles för hårt i plånboken där bara!

    SvaraRadera
  2. kan bara hålla med Sigge ovan..
    Men var en snällvovve så bjuder personalen dej på massor

    SvaraRadera
  3. Men vilken JÄTTEorm du har....*avundsjuk*

    SvaraRadera
  4. Var inne på Molles blogg och tittade. Tyckte han och Ruff var mkt lika!

    SvaraRadera
  5. Du har fått en utmärkelse av mig i min blogg titta in där

    SvaraRadera