söndag 11 januari 2009

Bilträning

Åhh jag är helt slut! Har varit med om en massa nytt idag! I förmiddags träffa jag en pudeltjej, och jag var ju så mycket större än henne så hon våga aldrig komma fram och hälsa. Nåja tänkte jag och lufsa vidare. Så har M&H sagt mitt namn säkert 30ggr idag och varje gång jag kommer så får jag en godis! Så gott! Samma sak händer när de lägger fram en godis på golvet, så säger de nej och jag tittar på dem och får ännu en godis! En naturbegåvning säger matte! Vet inte de ja, är mest hungrig...

Hmm... vad har vi mer gjort idag? Jo tränat på att åka bil. Och jag har fått suttit på golvet fram på en skön madrass. Tydligen har de inte skaffat någon hundbur ännu men det är pågång. Iaf så va de inte alls roligt...i början. Nere på golvet såg man ju inget alls och madrassen var lite knölig. Och även fast jag pep och gnällde så fick jag sitta där. Så åkte vi ner till djuraffären och jag fick välja ut en ny repknut. Fick en av faster men den bet syskonen sönder för mig. På hemvägen skulle matte köra och då gick de lite hackigt. Hon tjata om att hon inte såg något eller nådde fram till kopplingen. Men hallå!? Jag såg inte heller något! Sen ville husse köra lite och matte fick sitta i baksätet och då passade jag på och hoppa upp på sätet! Yes nu ser jag lite tänkte jag och somnade i samma ögonblick. Jobbigt att få sin vilja igenom! Jaja väl hemma igen var nya knuten de bästa!

Inte alls kul att sitta här nere!

Jobbigt att få sin vilja igenom


Dagens bästa var min nya knut!

Nu är de dags för kvällsmålet!

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas jag kan få låna din knut lite nästa gång jag hälsar på.

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni är på att träna! Så roligt att läsa om Ruff!

    SvaraRadera