onsdag 14 januari 2009

God natt!

Har legat och väntat på husse jätte länge. Han åkte iväg och skulle hämta något och skulle bara vara borta högst 30min! Satt först vid dörren och väntade men sen hämtade jag min säng. Eller försökte få fram den till dörren men de va lite trångt, så jag la mig med blicken mot dörren. Men ingen husse. Matte och tog en promenad, busade lite och jag hann och somna. Sen kom husse hem! Då tyckte matte de var alldeles för sent för bus så det blev lite välling och kvällsrastning med husse. Får busa i morgon!


väntar på husse


Platt som en pannkaka

Nu är det dags för golvet! Sova alltså! Ny dag imorgon och vet inte riktigt vad jag och matte ska hitta på. Kanske åka och hälsa på vid mattes jobb men inget är bestämt. Får se vad det är för väder, är det soligt och skönt går vi nog ner till parken en stund.

God natt

2 kommentarer:

  1. Han verkar verkligen vara en sort för sig :)

    SvaraRadera
  2. Vilken din bädd han har fått underbar... Och så tryggt han ligger
    Kram Pisse

    SvaraRadera