söndag 11 januari 2009

Denna natt

Hejsan! Oj vilken bra natt det har varit! Även fast jag kissade inne en gång. Husse och jag var ute på gården för o rasta men de fanns ju så mycket att lukta på så jag ville inte kissa, dessutom måste man hinna ju få igång blåsan! Så när H lyfte in mig så kissa jag direkt. Tokigt va!? Men nu vet de att jag måste få lite extra tid. Sen sov jag gott vid min favorit plats, altandörren. Så ingen idé att någon försöker smyga sig in för där vaktar jag. Eftersom H var ute med mig först var det M tur nästa gång, så vid 4 satt jag mig och gnydde lite och oj så fort hon vakna. Ut i blåsten och vi gick till en ny gräsplätt. Där fanns de något som luktade väääldigt gott men hann inte leta vart de kom ifrån innan matte började frysa så hon bar in mig. Om M kunde skulle hon gärna få lite päls av mig. Nu är de strax dags för lunch!

Här vaktar jag

3 kommentarer:

  1. Grattis t sötizen! vikken lurv lite skillnad mot min lilla=P
    ska följa eran blogg nu=)
    kram lina o chi tjejerna

    SvaraRadera
  2. vilken är din favorit parfym?
    svara på min blogg:)

    SvaraRadera
  3. Gud så söt han är! Tror han växt från sist när vi var där ;-)

    SvaraRadera