söndag 11 januari 2009

Tack så mycket!

Jag har bara haft den här bloggen ett par dagar men har fått så fina kommentarer! Jätte kul att ni vill läsa om mig! Tänkte passa på och svara och tacka alla er som har skrivit en rad eller två! Speciellt er med tassar för det är ju inte så lätt :)

Magda&Sixten: Tack för hälsningen Sixten! Ska bli kul och träffas någon dag! Och jag vet Magda, vi valpar är ju så söta! Ses säkert snart!

Lina och Chi tjejerna: Va kul att ni skrev! Matte har berättat att jag ska bli kursare med Wilda. Så roligt! Kanske kan få sova brevid mig sen och låna lite av mitt lurv :)

Razzel: Klart att du får låna min knut! Har tänkt låna din altan i sommar. Matte säger att jag kommer att gilla den.

Farmor: Bara en dag kvar tills jag kommer och hälsar på! Jätte roligt! Fast kanske inte stannar så länge...Husse säger att de är så varmt hos dig. Är de verkligen så?

Mormor/Morfar/Mini: Ska bli kul och träffa er med. Jag är ju så söt och jag är ju så snäll. Behöver inte vara ett dugg rädda. Kul och träffa Mini också. Matte sa att han kan vara en liten grinig gubbe. Men de ska jag ändra på!

Bus med husse

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar