lördag 31 januari 2009

Valpkurs!

Gud vad skönt med en god natts sömn. Kan verkligen behöva vara utvilad idag för om 45min ska matte och jag på valpkurs! Jätte spännande och lite nervös är jag. Undrar vad det är för andra filurer som kommer vara där. Ny vänner hoppas jag på iaf. Även fast det känns lite nervigt så är det skönt att veta att det är faster som håller i kursen. Så kommer mattes vän Lina vara där med sin lilla chihuahuavalp Wilda. Tydligen är hon jätte liten så hon får se upp för mina tassar. Har ju inte riktigt koll på dem ännu. Nåja bilder kommer sen!

Efter kursen ska vi åka till mormor&morfar en sväng. Äta lite middag och sen bär det av hem. Egentligen tänkte vi stanna en dag till, men jag har ju inte träffat husse sen i onsdagsmorse. Saknar honom så mycket och matte med så vi åker hem.


Bus med Razzel

Trevlig dag!

2 kommentarer:

  1. Tjena Ruff! Du får va' med om ett o annat minsann, kul att få resa runt lite! Jag vill också gå på valpkurs, men här verkar det inte starta upp nåt på ett bra tag, irriterande säger matte! Förstår att ni längtar efter husse, min var borta några da'r i början av veckan och jag längtade jättemycket (matte med)! Ha en jättebra dag! Vi hörs! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ruff, enligt matte så är du den sötaste valp hon någonsin sett!!! Tycker jag är lite taskigt, det är ju inte så längesen jag var valp, men det har tydligen glömts bort!

    SvaraRadera