måndag 12 januari 2009

Nya leksaker idag med!

Oj vad de skämmer bort mig! Idag fick jag två nya leksaker! En liten boll som rullar riktigt bra så jag knappt hinner med att ta den, och ibland ramlar det ut godis ur den. Fast de är jag inte så intresserad av, måste få stopp på bollen först! Sen tog matte fram en röd lång korv med hål i. Som man kunde gå igenom, tunnel tyckte jag att matte sa att det kallades. Strunt samma, jag jagade husse i den och provsmakade lite på ena kanten. Så stod det på en lapp att den bara var till för hundar och inte barn. Men de fattade inte husse.


Min nya boll

Husse i tunneln

Tittut! Husse tycker jag ser ut som Cujo?

Hmm vad har jag mer hunnit med? Sovit en hel del och så har jag fått besök av husses farbror, hans fru Jill och deras dotter Tindra. Åh vad jag tycker om att få besök! Husse var lite rädd att jag skulle bli rädd för barn då Tindra var jätte glad över att se mig och sprang efter mig. Men husse glömde att jag är uppväxt med två små barn. Var inte ett dugg rädd. Efter deras besök åkte vi i bilen igen. Nu körde bara matte som sa att hon ville vänja mig inför morgondagen. Då ska vi tydligen på fotografering, träffa mormor,morfar,morbror,farmor,faster, kusin Razzel och ännu fler. Tror inte att jag kommer kunna hålla reda på alla. Och nån gång mitt i allt måste jag ju få sova. Men de gör inget, träffar dem flera gånger.

Nu är det sovdags!



P.s Matte ville visa hur stora mina tassar är!



Mattes hand och min tass


H
usses hand och min tass

3 kommentarer:

  1. det ska bli så roligt att träffa er igen i morgon.
    Du har ju nästan lika stora tassar som mig nu lillgrabben :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Ruff! Kul att du också tittade in! Jo jag bor uppe i Piteå,men är född i Skåne. Min moster (mattes storasyster) och hennes familj bor också i Upplands Väsby, så matte vet iallafall var du bor! Kan säga att du är nog inte den enda som blir bortskämd...här har du en till! fast matte säger;"inte bortskämd, bara älskad!" Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Ruff! Jag heter Labbe är oxå en "Nuffe" jag är 1år och 9 månade. gillar också busa . Och jag bor i skåne . Matte säger att ni har en fin hemsida. Ha en bra dag!

    SvaraRadera