lördag 17 januari 2009

På besök i Östhammar


Hej där ute i kylan! Visst är vädret härligt! Igår åkte vi ut till Östhammar. Först träffade vi farmor. Julgranen var borta men tränystan fanns kvar! Efter lekstunden där var det dags för att åka till faster Camilla,Niclas och Razzel! Fick ju även träffa katten! Fast han var inte så rolig, intressantare var hans mat. Men den fick jag ju inte, fast en smakbit tog jag allt. Kvällen bestod av bus och mys med Razzel. Han är en väldigt bra lekkompis. Kan bita hur mycket jag vill och han säger knappt ett pip. Sen när vi skulle sova så satt de upp ett galler för att skilja oss åt. Men jag försökte ju få igång honom ändå. Då kom faster och satt en handduk över gallret så jag såg inget alls :( Så de var bara att säga godnatt! Ska berätta vad vi har gjort idag om en liten stund.

Dags för rastning!
!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar