måndag 12 januari 2009

Ville ju bara veta...

Nu på förmiddagen har matte och jag varit ute minst två timmar, trots att matte nästan blåser bort. Smart som jag är sätter jag mig mellan hennes ben ibland och vilar där det är lä. Sen är de fullfart i alla lövhögar som bara ligger och väntar på att få en nos som virvlar upp dem. När det inte blåser vill jag ju få igång matte och busa men hon bara knuffar bort mig när jag biter henne i benet. Och inte får jag leka under staketet eller lukta på andras bajs som matte tydligen tycker är jätte äckligt. Mattetydligen alltid upp efter mig fast jag har inte förstått det riktigt. Jag springer ju alltid iväg och busar lite. Idag hörde jag hur matte prasslade med en svart påse och plockade upp något. Ville ju självklart veta vad de va i påsen så jag sprang dit och fick tag i den. Då skrek matte nej Ruff. Vadå nej!? jag ville ju bara se vad som fanns där i? Det dragkamp och påsen gick halvt sönder och då ramlade mitt bajs ut. *hihi* Så fick matte ta en ny påse och sen bar hon in mig.

Dags för lunch nu!

5 kommentarer:

  1. Ser fram emot att få träffa dig Ruff! Tänk att kunna skriva så bra när man är 8 v gammal! Hihi

    SvaraRadera
  2. Haha tänk när han kommer gå åt ett annat håll sedan i kopplet med dig... han har en vilja av stål

    SvaraRadera
  3. Vikken liten buuuse :D *hihih*

    SvaraRadera
  4. Men du var söt du! Hej jag heter Torsten o är en lagottokille på 14v. jag brukar kika in hos Molle o hipsvips var du där! Matte gillar njuffar för hon har haft en själv, hon bodde här före mej o for till hundhimlen i höstas. Tänkte bara säga hej o presentera mej! Ha det gott sötis!

    SvaraRadera
  5. ojojo säger matte,, inte bra att visa såna söta valp bilder..klart att du ska passa på att busa,, upplandsväsby där brukar vi vara och hälsa på...kanske vi kan ses nån gång...
    Matte undrar vilken uppfödare du har..
    kram på dej goding

    SvaraRadera