fredag 23 januari 2009


Lyckas alltid få en massa snö på nosen och under hakan. Och sen när vi går in är jag nästan torr?
Vet inte hur jag lyckas med allt!





Har varit ute med matte nästan hela förmiddagen och busat och ätit snö. Ungefär som vanligt vill säga. Fast igår var matte iväg till skolan så husse fick stanna hemma med mig. Vi hade en riktig "grabbdag" som bestod av bus, meka med bilen och åka till biltema. Dessutom fick jag följa med och träffa leonbergerna Tarzan och Baltazar och bichonen Snövit. Sen när matte kom hem lagade husse mat och så tittade vi på film. Sen var vi alla ute i en timme i snön. Jätte mysigt! Kan lova att jag sov gott hela natten!


Tänkte bara testa med en videosnutt idag! Så fort matte tog fram kameran så blev jag ju lite nödig. Men jag bjuder på det!

3 kommentarer:

  1. GUD vad du växer!! Tur att du lägger ut bilder varje dag på dig själv annars skulle jag väl inte känna igen dig!!

    SvaraRadera
  2. Du kan ju också titulera dej som Snömonster, tycker att vi har vissa likheter där....eller??! Ha en skön lördag Ruff! Själv ska jag dra till stugan och isen, jag läääängtar! Puss

    SvaraRadera
  3. hej goa du...
    matte säger att den största skillnaden på oss är huvet...man såg nämligen aldrig mina ögon...matte sa att jag gick med en stor päls mössa på huvet ...ska leta på en bild och lägga ut så du får se...kommer på em..

    SvaraRadera