onsdag 21 januari 2009

Ensam hemma

Idag har jag blivit lämnad själv för första gången! De har gått jätte bra, bortsett från ett litet missöde. Men det blir lätt så när man blir stressad av sin matte! De var så att vi var ute och lekte i snön en stund. Så fort jag sedan hade kissat och bajsat skulle vi gå in. Men var jag klar? Näää. Vi kom in och matte hade lagt fram några leksaker till mig som jag genast högg in på. Så matte tog påsen med tvätt och låste dörren och där satt jag och plötsligt blev väldigt nödig! Så fick ju göra det bästa av de hela och bajsa lite fint i ett hörn i hallen. Sen kunde jag fortsätta leka. När matte kom tillbaka sisådär 7min senare så låg jag på mattan och tuggade på ormen. Så såg hon den fina högen och såg lite förbryllad ut och sa: "men Ruff du bajsade ju jätte mycket nyss"

Jag var inte klar! Så går det när man stressar och de vet matte nu. När hon senare gick och hämtade tvätten var det inga problem alls. Ganska skönt att få en lugn stund.

Vad har ni gjort idag!?

5 kommentarer:

  1. nej men vilken sötnos, honom kan man nog aldrig sluta gosa med.

    SvaraRadera
  2. Hihihi stackars dig som inte var färdig!
    Jag har varit hos mormor idag, ja eller din farmor :-)
    Vi ses på lördag

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också det är skönt att få va' ifred ibland! Fast det är ju bra om man får gå på "toa" klart innan....

    SvaraRadera
  4. Halloj lilla Ruff!
    Vad underbart att få följa dit liv och du verkar ha det alldeles underbart. Matte och husse vet precis hur dom ska göra.
    Hörde att du varit hos Anna och att allt såg bra tacka matte från mig för att hon åkte dit. Saknar dig killen....
    MVH Angela och Pisse på Ålyanskennel

    SvaraRadera
  5. jisses en olycka händer ju så lätt å stress bajsa ska man inet då får de allt skyka sig själva..som sagt du var ju ducktig sedan bra jobbar rgabben kram benzon

    SvaraRadera