onsdag 28 januari 2009

Dagen hos farmor

Tidigt i morse begav sig matte och jag iväg till Östhammar. Matte hade skola idag så jag fick bli lämnad hos farmor. Jätte kul! Där får man springa omkring på altanen och kan vara ute hela dagen. Somnade även därute. Sen kom faster med kusin Razzel så då blev det självklart bus. Men valp som man är så behövs ganska mycket sömn.

Vid femtiden kom faster och hämtade mig och vi åkte hem till henne, och för en stund sen så kom matte. Ska sova här idag för imorgon ska vi åka upp mot Mora och hämta hem en till vovve till faster. En bernersennen som heter Aldo. Hoppas vi alla kommer att komma överens. Men det tror jag nog. Tyvärr har matte glömt kamera sladden så får bjuda på film och bilder imorgon! Nu ska jag busa en stund till med Razzel, bita honom i örat eller sno hans pepparkaksgubbe. Kanske både och!

3 kommentarer:

  1. men oj ... då åker ni ju förbi hos mig....

    SvaraRadera
  2. Hittad hit från Molle - tack för titten.
    Marie

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot bilder och film.
    Så klart du kommer att bli kompis med nya valpen också!

    SvaraRadera