tisdag 20 januari 2009

Oj vad med snö!

Hejsan! Var dåligt med uppdatering igår men ska vara lite bättre idag! Igår var jag tillsammans med husse hela eftermiddagen. Det snöade ganska mycket och de va så roligt och leka och snön yrde. Har ju knappt haft någon snö alls här. Så därför blev jag tvungen och provsmaka en massa. Och husse gjorde snöbollar som jag försökte fånga. Fast äta snö kanske inte var det bästa. Haft lite orolig mage i natt, men det känns bättre nu. Idag har matte och jag varit ute och lekt en stund. Har en riktigt bra utkiksplats vid gångvägen hos oss där jag kan spana på alla bilar som åker förbi. Ska be matte knäppa ett kort så får ni se! Sen när det var färdiglekt och vi skulle gå hem så halkade jag i en liten backe rakt ner i en slaskpöl. Så det blev till att ta fram fönen och blåsa mig torr. Mysigt att bli ompysslad så kanske försöker göra samma sak i eftermiddag *hihi*

3 kommentarer:

  1. Hej kompis! Vi har också fått massor av ny snööö!! Visst är det roligt med snö, jag plöjer fram o skuttar och har mej! Vi har inga slaskpölar, tackolov, så jag slipper fönen! Vi hörs! Kramar

    SvaraRadera
  2. mm visst är det underbart med snööö

    SvaraRadera
  3. Ja visst kusin är det suuper med snön!

    SvaraRadera